Har du opplevd å gå tom for linser fordi du har glemt å kjøpe nye?
Med et linseabonnement får du linsene automatisk tilsendt hver måned, og betalingen ordnes enkelt med månedlig autogiro i banken din.
Dette er inkludert i linseabonnementet:
- Nye kontaktlinser hjem i postkassen din hver måned
- Ubegrenset antall linsekontroller hos oss
- Tilgang til akutthjelp hos over 170 c)optikere over hele landet
- Du kan ta pause i abonnementet inntil to måneder om du skulle ønske det
- Ingen oppsigelsestid hvis du vil avslutte
- Månedlig betaling med avtalegiro
- Linsetype eller styrke kan endres ved behov (vi hjelper deg med dette)
- Tilgang til kundeservice på telefon alle hverdager mellom 09.00 - 17.00. Telefon 800 12 581.
Hva koster det?
Prisen på linseabonnementet vil variere ut i fra hvilke linser du bruker. En av fordelene med et abonnement er at du fordeler kostnadene utover hele året. I stedet for å betale et større beløp hver tredje eller sjette måned, betaler du et lavere månedlig beløp. Kontakt oss for pris på abonnement med dine linser.
Hva gjør jeg hvis jeg trenger ekstra linser?
Du kan bestille ekstra kontaktlinser på to måter:
- Ring kundeservice og bestill derfra. Telefon 800 12 581. Du betaler da med Visa/Mastercard over telefon.
- Gjør en ekstra innbetaling over bank. Du betaler da inn samme beløp som det du blir trukket for hver måned. Beløpet betales inn til konto 1503.12.88972. Du må oppgi ditt KID-nummer for LinseBoksen når du betaler. KID-nummeret finner du på kontrakten din. Vi sender deretter linsene hjem til deg, leveringstid er ca 7 - 10 arbeidsdager.